Helgen

Vilket underbart väder det har varit i helgen :) åkte ut till Lisö i fredags efter jobbet och var där hela helgen:) i fredags natt blev haley magsjuk och det var inte roligt, hon spydde spydde och spydde och sket sket och sket lilla gumman :/ hon sov ingenting så jag kände mig lite som en zombie men även om man är skit trött så hittar man ändå krafter att göra grejor:)

Red både igår och idag det var så härligt.. Igår red jag bara shame men idag red jag både shame och ville..

Becca och Micke var också ute över helgen så idag gick vi en långpromenad med hundarna så fick Filippa följa med så haley red hela vägen :) det älskade hon !!

Men nu på kvällen mådde hon lite dåligt igen så hon ska vara hemma några dagar från dagis med Fredrik .. Hoppas hon blir helt frisk snart...

Jag och becca klippte även ville idag skönt att bli av med lite päls:) jag älskar livet på Lisö vill aldrig sluta att ha hästar i mitt liv dom gör mig komplett :)

Nej måste sova upp och jobba imorgon hoppas haley sover hela natten..
Lägger upp lite bilder .. Den ena e lite rolig Filippa har hittat en skön huvudkudde på beccas mage :)


Kommentarer
Postat av: Camilla R

Så skönt att lilla Haley mår något bättre ändå och att du mår så pass bra så du kan jobba. Ha det så bra! / Kram från Camilla R

2012-02-26 @ 21:11:24
URL: http://hjortarna.dinstudio.se
Postat av: Camilla R

2012-02-26 @ 21:12:06
URL: http://hjortarna.dinstudio.se
Postat av: Gaby

Haha gulle, med sin fina ridhjälm och allt :) hoppas sjukdomarna går över snart så det kan bli en vardag igen! Kraam

2012-02-26 @ 21:17:48
Postat av: Rebecca

Vilken super mysig helg det blev, trots sjukdom... I dag jobbar Micke hem i från. Kände sig illamående och bubblig ;)

2012-02-27 @ 07:32:46
Postat av: Pauline

Ja jag har gått hem från jobbet idag mår så jävla dåligt..

2012-02-27 @ 15:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0