Sjuk huset

Gick hem från jobbet igår mådde skit , hade 40 graders feber och hade ont i hela kroppen och var yr som bara den.. Så var hemma idag ska vara hemma imorgon med så får vi se sen på torsdag hur det blir.. Men jag jobbar nog torsdag fredag.. Fredrik hostar fortfarande och haley är fortfarande dålig i magen..

Jag har iaf gått ner 12 kg nu :) börjar närma sig hoppas jag kan Börja träna nästa vecka igen har inte tränat på jätte länge nu.. :(

Jag var tvungen att tvätta 3 maskiner med tvätt idag, hade halkat lite efter men nu är allt borta igen :) skönt ..

Nej ska duscha sen gå och lägga mig ..


Kommentarer
Postat av: Gaby

När jag läste rubriken snabbt trodde jag ni hade åkt in till sjukhuset igen men sen fattade jag :p hoppas ni börjar må lite bättre isf! Kram

2012-02-29 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0