Börjar igen..

Jag har bestämt mig för att börja blogga lite igen..
Nu har jag haft lite uppehåll men kände för att börja igen :)

Fredrik har semester nu men jag jobbar veckan ut sen har jag också
semester ska bli sååå skönt..

Idag så kom fredriks föräldrar hem till oss på middag.. Fredrik och hans mamma
camilla var på ikea idag och shoppade lite och efteråt så kom dom hem till oss
så åt vi middag och fikade :)

image description
image description

haha snygg fredrik blev :):)

Dexter har åkt till hans uppfödare idag för han ska nämligen ställas ut
i helgen så nu håller vi tummarna för att det går bra för min fina lilla
pojke <3<3

ska passa på att rida massa nu när semestern börjar saknar min tant...

Fredrik måste fixa en ny header ny uppstart måste ju få ett nytt utseende..


*Det här är världens finaste tjejer* Fina kusinerna :) stolt mamma och stolt moster :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0